Ohje

Asiakaspalvelun palvelujen hallintaa varten on rooleja, joilla on erilaisia oikeuksia:


  • Asiakaspalveluratkaisun pääkäyttäjä voi hallita vain kyseisen yrityksen käytössä olevaa palvelua, esim. muuttaa palveluun liittyviä asetuksia, kuten aukioloaikoja, ladata palvelimelle äänitiedostoja, lisätä, poistaa ja muuttaa agentteja, tarkastella tilastotietoja ja seurantaa jne. Pääkäyttäjän tunnukset lähetetään pääkäyttäjälle sähköpostitse palvelun toimituksen yhteydessä.

  • Asiakaspalvelun agentti voi tarkastella omien puheluiden tilastotietoja ja kuunnella omien puheluiden puhelutallenteita. Pääkäyttäjä antaa agentille käyttöliittymän käyttöoikeudet lähettämällä käyttäjätunnuksen ja salasanan agentin sähköpostiosoitteeseen.